01Το στάδιο εκκίνησης
Το στάδιο εκκίνησης είναι η αρχή του κύκλου. Το επιχειρηματικό μοντέλο βρίσκεται ακόμα σε εξέλιξη και απαιτούνται σημαντικές επενδύσεις για την κυκλοφορία του νέου προϊόντος, υπηρεσίας ή της προϊοντικής σειράς. Το στάδιο εκκίνησης επικεντρώνεται στην αύξηση της ευαισθητοποίησης των πελατών και στη δημιουργία αρχικών πωλήσεων.
02Το στάδιο ανάπτυξης
Το στάδιο ανάπτυξης ενός προϊόντος, υπηρεσίας ή της προϊοντικής σειράς είναι το στάδιο στο οποίο η ζήτηση αρχίζει να αυξάνεται, αντισταθμίζοντας έτσι την αύξηση της συνολικής παραγωγής και διαθεσιμότητας τους. Στο στάδιο της ανάπτυξης, η υφιστάμενη καταναλωτική βάση αρχίζει να ωριμάζει, ενώ η έλξη για νέους πελάτες συνεχίζει να αυξάνεται.
03Το στάδιο ωριμότητας
Το στάδιο ωριμότητας μιας επιχείρησης είναι το στάδιο στο οποίο το κόστος μάρκετινγκ και παραγωγής μιας επιχείρησης αρχίζει να μειώνεται και η επιχείρηση αποφέρει τα υψηλότερα κέρδη της. Στο στάδιο της ωριμότητας, τα έσοδα είναι σταθερά και οι λειτουργίες είναι αποδοτικές.
04Το στάδιο ανανέωσης ή κατάργησης
Το στάδιο ανανέωσης ή κατάργησης είναι το στάδιο όπου ένα προϊόν ή υπηρεσία ή μία προϊοντική σειρά αρχίζει να χάνει μερίδιο αγοράς ως αποτέλεσμα του αυξημένου ανταγωνισμού ή / και των στάσιμων εσόδων. Είναι επίσης γνωστό ως το cash-cow στάδιο της επιχείρησης ή του προϊόντος, όπου δεν απαιτούνται περισσότερες επενδύσεις, καθώς οι περαιτέρω επενδύσεις ενδέχεται να μην οδηγήσουν σε αύξηση των πωλήσεων.