Ακόμη και ανώτερα προϊόντα αποτυγχάνουν στην αγορά εάν δεν στοχεύονται και δεν τοποθετούνται στον σωστό πελάτη στη σωστή τιμή μέσω του πιο αποτελεσματικού καναλιού επικοινωνίας και διανομής. Αυτή η αποτυχία μπορεί να προληφθεί με μια καινοτόμο στρατηγική Go-to-market με τη σωστή προσαρμογή της αγοράς προϊόντος και συναρπαστική πρόταση αξίας. Ωστόσο, στο σημερινό ανταγωνιστικό περιβάλλον, οι έμποροι πρέπει να υιοθετήσουν μια προσέγγιση με γνώμονα τα δεδομένα για την ανάπτυξη και την εφαρμογή στρατηγικής Go-to-market.
Ανάλυση της επιχείρησης
Αναπτύσσουμε στρατηγική Go-to-market, η οποία υποστηρίζεται από γνώσεις πελατών και ανταγωνιστών. Εκτός από αυτό, συνεργαζόμαστε στενά με τον πελάτη σε κάθε στάδιο εφαρμογής της στρατηγικής για να έχουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα.
Στόχευση των πελατών
Προσδιορίζουμε τα πιο κερδοφόρα τμήματα των πελατών σας προς στόχευση
Αξία – Τοποθέτηση για κάθε στοχευμένο τμήμα πελάτων
Δημιουργούμε την πρόταση αξίας για κάθε στοχευμένο τμήμα πελάτη.
Τιμολόγηση- Κανάλια διανομής
Τιμολογούμε τα προϊόντα και αποφασίζουμε τα κανάλια διανομής των προϊόντων.
Κανάλια διανομής- Γεωγραφική κάλυψη
Καθορίζουμε τα κανάλια διανομής και το σχέδιο γεωγραφικής κάλυψης.
Στόχοι πωλήσεων
Ορίζουμε τον στόχο πωλήσεων για όλα τα τμήματα ή εξωτερικούς συνεργάτες, ή πωλητές.
Σχέδιο επικοινωνίας Μάρκετινγκ
Δημιουργούμε και επικοινωνούμε το σχέδιο εφαρμογής μάρκετινγκ.
Καθοδήγηση για την εφαρμογή του σχεδίου μάρκετινγκ
Βεβαιωνόμαστε ότι έχει γίνει κατανοητό το σχέδιο εφαρμογής μάρκετινγκ σε όλα τα σχετιζόμενα άτομα και αναλαμβάνουμε είτε τη καθοδήγηση της εφαρμογής του σχεδίου όποτε μας ζητηθεί απο την εταιρία είτε τη συστηματική καθοδήγηση ,ανάλογα την περίπτωση και τις ανάγκες της κάθε εταιρίας.
Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα με πληροφορίες σχετικά με εσάς. Θα προσπαθήσουμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο δυνατόν!
Όλα τα πεδία απαιτούνται κατά τη συμπλήρωση αυτής της φόρμας.