Η επίγνωση του προσωπικού άγχους είναι ένα σημαντικό βήμα στη διαχείριση και στον μετριασμό των αρνητικών επιπτώσεων.
Μόλις οι άνθρωποι καταλάβουν τι τους αγχώνει μπορούν να λάβουν μέτρα για την καλύτερη διαχείριση της κατάστασης.
Ακολουθούν 10 στρατηγικές διαχείρισης άγχους για επιχειρηματίες που συνιστώνται από ειδικούς.
1. Δώστε προσοχή στα σήματα άγχους του σώματός σας
Τα τυπικά σήματα άγχους περιλαμβάνουν εφίδρωση και αυξημένο καρδιακό ρυθμό. Είναι σημαντικό να αναγνωρίζετε αυτά τα σήματα και να τα ελέγχετε. Αυτό θα μπορούσε να περιλαμβάνει απλές ασκήσεις βαθιάς αναπνοής.
2. Αντιμετωπίστε το στρες κατά μέτωπο
Αντί να αναβάλλετε, σκεφτείτε τι προκαλεί τη συναισθηματική αντίδραση και αντιμετωπίστε το. Αντιμετωπίστε την αιτία του άγχους αμέσως, είτε πρόκειται για ένα τηλεφώνημα από έναν θυμωμένο πελάτη είτε για μια δύσκολη επιχειρηματική απόφαση.
3. Κάντε συστηματικά διαλείμματα
Όταν αισθάνεστε το άγχος, σηκωθείτε και κάντε κάτι άλλο, όπως να κάνετε έναν σύντομο περίπατο ή να βγείτε έξω. Αυτό το σύντομο διάλειμμα μπορεί να σας δώσει μια διαφορετική οπτική για μια αγχωτική κατάσταση και τουλάχιστον να προσφέρει βραχυπρόθεσμη ανακούφιση από τις φυσικές επιπτώσεις του στρες.
4. Υιοθετήστε έναν υγιεινό τρόπο ζωής
Η άσκηση 30 λεπτών αυστηρά τουλάχιστον τρεις φορές την εβδομάδα μπορεί να σας βοηθήσει να μειώσετε το άγχος. Οι καλές διατροφικές συνήθειες όπως η υιοθέτηση περισσότερων φρούτων και λαχανικών στη διατροφή σας μπορούν να σας δώσουν περισσότερη ενέργεια και να σας βοηθήσουν να χειριστείτε το άγχος καλύτερα.
5. Προσπαθήστε να επιτύχετε ισορροπία εργασίας/ζωής
Αν και το σημερινό επιχειρηματικό περιβάλλον μπορεί να είναι απαιτητικό, είναι ζωτικής σημασίας να αφιερώσετε χρόνο για άλλες δραστηριότητες εκτός γραφείου, όπως οικογενειακές εκδηλώσεις, χόμπι και αθλήματα .Με αυτόν τον τρόπο θα γεμίζετε τις μπαταρίες σας.
6. Κρατήστε υπό έλεγχο την τελειομανία
Η προσφορά ενός ποιοτικού προϊόντος και υπηρεσίας δεν σημαίνει εμμονή με αυτό. Γνωρίστε πότε πρέπει να κάνετε μια εργασία από το γραφείο σας και επικεντρωθείτε στο να κάνετε ό, τι καλύτερο μπορείτε σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον.
7. Αναθέστε για να μειώσετε τον φόρτο εργασίας σας
Αποδεχτείτε ότι δεν μπορείτε να τα κάνετε όλα. Αντί για μικροδιοίκηση, δώστε ιδιαίτερη προσοχή στην ανάθεση ευθυνών στους εργαζομένους και αφήστε τους να κάνουν τη δουλειά.
8. Βρείτε άτομα που εμπιστεύεστε και εμπιστευτείτε τους
Η συζήτηση με άλλα άτομα για επιχειρηματικά ζητήματα μπορεί να σας βοηθήσει να βρείτε λύσεις για την αντιμετώπιση των προκλήσεων. Οι επιχειρηματίες μπορούν να δικτυωθούν με άλλα άτομα στον κλάδο τους για να μάθουν πώς αντιμετωπίζουν παρόμοια ζητήματα.
9. Ελέγξτε την οικονομική κατάσταση της επιχείρησής σας
Η ταμειακή ροή είναι μια σημαντική πηγή άγχους για τους επιχειρηματίες. Βρείτε τρόπους για να παρακολουθείτε καλύτερα τα έσοδα και τα έξοδά σας. Επίσης, βρείτε τρόπους για να βελτιώσετε την παραγωγικότητα και τελικά την οικονομική υγεία της εταιρείας σας.
10. Δέσμευση για χρόνο διακοπών
Δώστε στον εαυτό σας ελεύθερο χρόνο για να χαλαρώσετε, ιδιαίτερα σε δύσκολες περιόδους. Για παράδειγμα, απενεργοποιήστε το τηλέφωνό σας όταν βρίσκεστε σε διακοπές. Η αναβολή των διακοπών μπορεί να έχει βραχυπρόθεσμα οφέλη για την επιχείρησή σας, αλλά μακροπρόθεσμα, η υγεία σας θα μπορούσε να υποφέρει και να προκαλέσει μεγαλύτερα προβλήματα.