OPERATIONS MANAGEMENTΔιαχείριση λειτουργιών παραγωγικής διαδικασίας προϊόντων και υπηρεσιών

OPERATIONS MANAGEMENTΔιαχείριση λειτουργιών παραγωγικής διαδικασίας προϊόντων και υπηρεσιών

OPERATIONS MANAGEMENTΔιαχείριση λειτουργιών παραγωγικής διαδικασίας προϊόντων και υπηρεσιών

OPERATIONS MANAGEMENTΔιαχείριση λειτουργιών παραγωγικής διαδικασίας προϊόντων και υπηρεσιών

OPERATIONS MANAGEMENTΔιαχείριση λειτουργιών παραγωγικής διαδικασίας προϊόντων και υπηρεσιών

Τι είναι διαχείριση λειτουργιών παραγωγικής διαδικασίας προϊόντων και υπηρεσιών

Η διαχείριση λειτουργιών παραγωγικής διαδικασίας προϊόντων και υπηρεσιών είναι η διαχείριση επιχειρηματικών πρακτικών για τη δημιουργία του υψηλότερου δυνατού επιπέδου αποτελεσματικότητας εντός της επιχείρησης.

Ασχολείται με τη μετατροπή υλικών και εργασίας σε αγαθά και υπηρεσίες όσο το δυνατόν πιο αποτελεσματικά για τη μεγιστοποίηση του κέρδους της επιχείρησης. Σκοπός είναι η εξισορρόπηση του κόστους με τα έσοδα προκειμένου να επιτευχθεί το υψηλότερο δυνατό καθαρό λειτουργικό κέρδος.

Η διαχείριση λειτουργιών περιλαμβάνει τη χρήση πόρων από προσωπικό, υλικά, εξοπλισμό και τεχνολογία. Η επιχείρηση αποκτά, αναπτύσσει και παραδίδει αγαθά στους πελάτες με βάση τις ανάγκες των πελατών και τις ικανότητές της.

Λειτουργίες και ρόλοι

Η διαχείριση λειτουργιών περιλαμβάνει ένα σύνολο διαφορετικών λειτουργιών και ρόλων, ανάλογα με το μέγεθος και το είδος της επιχείρησης:
Σχεδιασμός και υλοποίηση εγκαταστάσεων παραγωγής
Διαχείριση έργων
Σχεδιασμός πληροφοριακών συστημάτων
Υποστήριξη στο σχεδιασμό και στην ανάπτυξη προϊόντων και υπηρεσιών
Διαχείριση αποθέματος μέσω της αλυσίδας εφοδιασμού
Διαχείριση έγκαιρης παράδοσης στους πελάτες
Βελτιστοποίηση ποιοτικού ελέγχου
Διεξαγωγή προμηθειών / αγορών
Διαχείριση μεταφοράς και διανομής
Διαχείριση εφοδιαστικής αλυσίδας
Διαχείριση και συντήρηση εγκαταστάσεων
Ανάλυση της αλυσίδας αξίας
Βελτιστοποίηση χρήσης πόρων
Διαχείριση των αποβλήτων
Συνεχής βελτίωση των διαδικασιών
Υποστήριξη στην εκτέλεση του στρατηγικού πλάνου της επιχείρησης

Βασικές έννοιες λειτουργιών

Προγραμματισμός

Οι διαχειριστές διοίκησης λειτουργιών πρέπει να προβλέπουν συνεχώς, να σχεδιάζουν και να προσαρμόζονται για τη βελτιστοποίηση των διαδικασιών με βάση τις συνθήκες.

Διαδικασίες

Η παραγωγή αγαθών ή υπηρεσιών απαιτεί ισχυρές, επαναλαμβανόμενες διαδικασίες.

Αποδοτικότητα

Οι διαχειριστές διοίκησης λειτουργιών πρέπει να αντιμετωπίσουν προβλήματα συμφόρησης στη ροή μιας εργασίας στο σύστημα αλυσίδας παραγωγής (bottlenecks), τυχόν ανεπαρκείς πόρους και διακοπές λειτουργίας της παραγωγικής διαδικασίας (downtimes).

Έλεγχος κόστους

Η παραγωγή είναι συνήθως ένα σημαντικό μέρος της δομής κόστους μιας επιχείρησης και πρέπει διαχειρίζεται με σύνεση.

Ποιότητα

Ο έλεγχος καλής ποιότητας είναι απαραίτητος για τη διατήρηση της ικανοποίησης των πελατών και της φήμης της επιχείρησης.

Συνεχής βελτίωση

Για να παραμείνει ανταγωνιστική, η επιχείρηση πρέπει να διαθέτει διαδικασίες συνεχούς βελτίωσης.

Τεχνολογία

Η καλή χρήση της τεχνολογίας είναι απαραίτητη στην εξέλιξη της επιχείρησης.

Κερδοφορία

Εφαρμόζοντας σωστά όλες τις ανωτέρω έννοιες αποκτά μια ισχυρή βάση κερδοφορίας.
Η διαχείριση λειτουργιών είναι ο κεντρικός πυρήνας λειτουργίας κάθε επιχείρησης ανεξάρτητα από το μέγεθος της.

Είστε έτοιμοι να μιλήσουμε;

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα με πληροφορίες σχετικά με εσάς. Θα προσπαθήσουμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο δυνατόν!
Όλα τα πεδία απαιτούνται κατά τη συμπλήρωση αυτής της φόρμας.