BUSINESS PLANΕπιχειρηματικό σχέδιο

BUSINESS PLANΕπιχειρηματικό σχέδιο

BUSINESS PLANΕπιχειρηματικό σχέδιο

BUSINESS PLANΕπιχειρηματικό σχέδιο

BUSINESS PLANΕπιχειρηματικό σχέδιο

Επιχειρηματικό Σχέδιο

Περιγράψτε τους στόχους της επιχείρησής σας και προβλέψτε την πορεία της σε ένα μεταβαλλόμενο περιβάλλον.

Ένα επιχειρηματικό σχέδιο είναι ένας οδηγός που καθορίζει τους στόχους και περιγράφει λεπτομερώς τα βήματα που πρέπει να ληφθούν για την επίτευξη ενός συγκεκριμένου επιχειρηματικού στόχου. Τα επιχειρηματικά σχέδια χρησιμοποιούνται σε όλη την ανάπτυξη μιας εταιρείας από την έναρξή της έως την επέκτασή της για να παρέχουν μια πορεία προς την επιτυχία.

Το κρίσιμο αυτό επιχειρηματικό εργαλείο διατίθεται με διαφορετικές μορφές και ανάγκες περιεχομένου, σχεδιασμένα για να αντιμετωπίζουν διάφορους στόχους και στάδια ανάπτυξης της επιχείρησης. Για να βρείτε το σωστό σχέδιο για τον επιχειρηματικό σας στόχο-εκκίνηση, επέκταση, νέο προϊόν, αυτοαξιολόγηση, για εσωτερική χρήση της επιχείρησης ή εξωτερική για επενδυτή, χρηματοδότηση, πρέπει πρώτα να κατανοήσετε τα πιθανά οφέλη και εφαρμογές κάθε τύπου.

Σε ποιούς απευθύνεται

Ένα εξωτερικό σχέδιο απευθύνεται και σε άτομα εκτός της επιχείρησής σας. Ένα επιχειρηματικό σχέδιο που περιλαμβάνει αίτημα χρηματοδότησης είναι συνήθως εξωτερικό. Ένα εξωτερικό σχέδιο περιλαμβάνει πλήρεις πληροφορίες για το σύνολο της επιχείρησης και πλήρη οικονομικά στοιχεία και ενδέχεται να περιέχει περισσότερες λεπτομέρειες συνολικά.

Ένα εσωτερικό σχέδιο απευθύνεται μόνο σε άτομα μέσα στην επιχείρησή σας και συνήθως ένα συγκεκριμένο υποσύνολο ατόμων μέσα στην επιχείρησή σας, όπως το τμήμα μάρκετινγκ ή ανθρώπινου δυναμικού, και χρηματοδοτείται από τα ίδια έσοδα της επιχείρησης. Τα εσωτερικά σχέδια απαιτούν λιγότερες πληροφορίες σχετικά με το ιστορικό της εταιρείας και ενδέχεται να απαιτούν μικρότερη χρηματοοικονομική ανάλυση και ενδεχομένως να μην χρειάζεται να μπουν σε λεπτομέρειες σχετικά με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της επιχείρησης.

Οι σύμβουλοι μας μπορούν να σας παράσχουν το κατάλληλο επιχειρηματικό σχέδιο ανάλογα τον σκοπό, που έχει η επιχείρησή σας .

BUSINESS PLAN

Βασικά σημεία επιχειρηματικού σχεδίου

ανάλογα το είδος του Επιχειρηματικού Σχεδίου

01Ο σκοπός

02Συνοπτική περίληψη

03Ανάλυση του κλάδου και του ανταγωνισμού

04Σχέδιο πωλήσεων και Μάρκετινγκ

05Σχέδιο Διαχείρησης - Διοίκησης

06Σχέδιο λειτουργίας

07Οικονομικό Σχέδιο

08Παραρτήματα - Εκθέσεις

Η προσέγγισή μας

Ανάλυση της επιχείρησης
Συνεργαζόμαστε μαζί σας για να συλλέξουμε τα απαραίτητα στοιχεία  και να κατανοήσουμε την επιχειρηματική σας δράση και τους στόχους σας

Καθορισμός στόχων
Προσδιορίζουμε τους στόχους

Σύνταξη -Παρουσίαση στα εμπλεκόμενα μέρη του Επιχειρηματικού Σχεδίου
Συντάσσουμε το επιχειρηματικό σας σχέδιο και σας το αναλύουμε σε ειδική παρουσίαση

Οφέλη για την επιχείρηση

Καθορισμένο σχέδιο δράσης
Σαφώς καθορισμένο πλάνο.

Το εργαλείο του Επιχειρηματία
Το Επιχειρηματικό σχέδιο καθοδηγεί τον Επιχειρηματία στην καθοδήγηση για την ανάπτυξη της επιχείρησης και την επέκταση της σε νέες αγορές.

Στήριξη για την αναζήτηση χρηματοδότησης
Σημαντικό εργαλείο για την εξασφάλιση χρηματοδότησης ή επενδυτή και τις ανάγκες της επιχείρησης καθώς απαντά σε ερωτήσεις σχετικά με την κερδοφορία , ή μη της επιχείρησης .

Οδηγός για την οργάνωση των πόρων
Μπορεί να αποτελέσει τον κύριο οδηγό για το πώς θα δομήσετε και θα διαθέσετε τους πόρους σας.

Ο σκοπός του σχεδίου εκκίνησης είναι να καθορίσει τα βήματα και τις λεπτομέρειες για την έναρξη λειτουργίας ενός νέου εγχειρήματος και να παρέχει ένα πλαίσιο για το επιτυχημένο μέλλον της επιχείρησής σας. Συχνά, σκοπός του είναι επίσης να εξασφαλίσει χρηματοδότηση από εξωτερικές πηγές. Τα σχέδια εκκίνησης περιλαμβάνουν λεπτομερείς, περιεκτικές πληροφορίες που σχετίζονται με θέματα όπως επιχειρηματικό υπόβαθρο, προϊόν ή υπηρεσία, αναλύσεις αγοράς και κλάδου, βιογραφικά και αρμοδιότητες διαχείρισης, πλήρεις οικονομικές λεπτομέρειες και αναλύσεις.

Τα σχέδια εκκίνησης λειτουργούν ως αρχικά σχέδια που οι επιχειρήσεις μπορούν να προσαρμόσουν ανάλογα με τις ανάγκες καθώς αναπτύσσεται μια εταιρεία. Ένα ολοκληρωμένο σχέδιο θα περιλαμβάνει τις ακόλουθες πληροφορίες:

  • Περίληψη των κυριότερων σημείων
  • Επισκόπηση της εταιρείας
  • Υπόβαθρο διαχείρισης
  • Ποια υπηρεσία ή προϊόν παρέχει η εταιρεία
  • Πρόταση αξίας
  • Στρατηγικό σχέδιο μάρκετινγκ
  • Αξιολογήσεις αγοράς
  • Προβλεπόμενο κόστος εκκίνησης
  • Προβλέψεις ταμειακών ροών και προσδοκίες εισοδήματος και κέρδους

Ένα σχέδιο επέκτασης ή ανάπτυξης χρησιμοποιείται όταν μια εταιρεία θέλει να αναπτυχθεί και η ανάπτυξη απαιτεί μεγαλύτερους πόρους όπως μια οικονομική επένδυση, υλικά για νέα προϊόντα και αυξημένο αριθμό εργαζομένων. Οι επιχειρήσεις μπορούν να δημιουργήσουν σχέδια ανάπτυξης για εξωτερικούς ή εσωτερικούς λόγους και να περιλαμβάνουν διαφορετικές πληροφορίες.

Τα εξωτερικά σχέδια ανάπτυξης γράφονται όταν η επέκταση απαιτεί τη βοήθεια εξωτερικών επενδυτών. Αυτά τα σχέδια περιλαμβάνουν όσο το δυνατόν περισσότερες λεπτομέρειες για την εταιρεία, ώστε οι επενδυτές να αποφασίσουν για τη χρηματοδότηση της ανάπτυξης της εταιρείας. Ορισμένες απαιτούμενες λεπτομέρειες περιλαμβάνουν:

  • Πλήρης περιγραφή της εταιρείας
  • Λεπτομερείς λεπτομέρειες σχετικά με υπηρεσίες ή προϊόντα
  • Ιστορικό για την ομάδα διαχείρισης- διοίκησης
  • Αναλυτικές οικονομικές προβλέψεις
  • Στοιχεία και πλήρης ανάλυση της έρευνας αγοράς
  • Αίτημα χρηματοδότησης
  • Αξιοσημείωτα επιτεύγματα της εταιρείας

Ένα σχέδιο σκοπιμότητας συντάσσεται όταν μια εταιρεία αναζητά ένα νέο επιχειρηματικό εγχείρημα, όπως η παραγωγή ενός νέου προϊόντος σε μια υπάρχουσα αγορά ή η πώληση τρέχοντων προϊόντων σε μια νέα αγορά. Αυτός ο τύπος σχεδίου αναφέρει λεπτομερώς ποια αγορά θα θέλει να αγοράσει το προϊόν ή την υπηρεσία και εάν αυτό το νέο εγχείρημα θα οδηγήσει σε κέρδος αξιόλογο για την εταιρεία.

Τα επιχειρηματικά σχέδια σκοπιμότητας συνήθως περιλαμβάνουν μόνο πληροφορίες σχετικά με το πόσο καλά θα πουλήσει ένα προϊόν ή εάν υπάρχει η προτεινόμενη αγορά και θα παράσχουν υψηλή απόδοση επενδύσεων. Αυτός ο τύπος σχεδίου μπορεί να απαιτεί έρευνα αγοράς με τη μορφή πλήρους χρηματοδότησης ή δοκιμών προϊόντων για τον προσδιορισμό της βιωσιμότητας ενός προϊόντος στην αγορά.

Ένα στρατηγικό επιχειρηματικό σχέδιο περιγράφει λεπτομερώς τις στρατηγικές που θα χρησιμοποιήσει μια εταιρεία για να επιτύχει τους γενικούς της στόχους. Τα περισσότερα στρατηγικά σχέδια περιλαμβάνουν πέντε κύρια στοιχεία:

  • Δήλωση αποστολής εταιρείας
  • Όραμα της εταιρείας
  • Βασικοί παράγοντες για την επιτυχία της εταιρείας
  • Στρατηγικές για την επίτευξη των στόχων
  • Προθεσμία εφαρμογής

Τα στρατηγικά σχέδια είναι συνήθως για εσωτερικούς σκοπούς μόνο ως θεμελιώδες σχέδιο για έναν ολόκληρο οργανισμό. Κατά τη δημιουργία αυτού του τύπου σχεδίου, η διοίκηση πρέπει να αξιολογήσει τα δυνατά σημεία της εταιρείας και να υποδείξει τομείς που μπορούν να βελτιωθούν χρησιμοποιώντας μια ανάλυση SWOT. Μια ανάλυση SWOT σημαίνει Δυνατά, Αδυναμίες, Ευκαιρίες και Απειλές και δίνει στους οργανισμούς μεγαλύτερη επίγνωση των παραγόντων που επηρεάζουν τις επιχειρηματικές αποφάσεις. Πραγματοποιώντας μια ανάλυση SWOT, η διαχείριση μπορεί να καθορίσει ποιες στρατηγικές είναι καλύτερο να εφαρμοστούν για να αξιοποιήσουν τα δυνατά της σημεία, να επιλέξουν τις κατάλληλες ευκαιρίες και να ξεπεράσουν πιθανές προκλήσεις που αποκαλύπτονται από την αξιολόγηση.

Το τμήμα εφαρμογής της προθεσμίας του στρατηγικού σχεδίου περιγράφει πώς οι επιλεγμένες στρατηγικές κινούν την εταιρεία προς τα καθορισμένα ορόσημά της. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει κατευθυντήριες γραμμές για την κατανομή πόρων και βασικές ημερομηνίες για την ολοκλήρωση διαφόρων στόχων.

Το επιχειρηματικό σχέδιο πωλήσεων και μάρκετινγκ αναφέρει λεπτομερώς τον τρόπο με τον οποίο η εταιρεία σχεδιάζει να πουλήσει τα προϊόντα της στην αγορά -στόχο. Προσπαθεί να παρουσιάσει τη μοναδική πρόταση πώλησης της επιχείρησης και τα κανάλια που θα χρησιμοποιήσει για να πουλήσει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της. Αναφέρει λεπτομερώς τις δραστηριότητες διαφήμισης και προώθησης της εταιρείας, τη στρατηγική τιμολόγησης, τις μεθόδους πωλήσεων και διανομής και την υποστήριξη μετά την πώληση.

Το επιχειρηματικό χρηματοοικονομικό σχέδιο είναι ένα σημαντικό σχέδιο που συχνά καθορίζει εάν η επιχείρηση θα λάβει την απαιτούμενη χρηματοδότηση από χρηματοπιστωτικά ιδρύματα, επενδυτές ή τους ίδιους τους επιχειρηματίες. Θα πρέπει να αποδείξει ότι η προτεινόμενη επιχείρηση είναι βιώσιμη και θα επιστρέψει αρκετά έσοδα για να μπορέσει να ανταποκριθεί στις οικονομικές της υποχρεώσεις. Ορισμένες από τις πληροφορίες που περιλαμβάνονται στο χρηματοοικονομικό σχέδιο περιλαμβάνουν μια προβλεπόμενη κατάσταση αποτελεσμάτων , ισολογισμό και ταμειακές ροές.

Ένα επιχειρηματικό σχέδιο επιχειρήσεων, που ονομάζεται επίσης ετήσιο σχέδιο, εστιάζει στη χαρτογράφηση των καθημερινών επιχειρησιακών δραστηριοτήτων που πρέπει να ολοκληρώσει μια επιχείρηση για την επίτευξη τακτικών στόχων και αποτελεί μέρος του στρατηγικού σχεδιασμού. Αυτός ο τύπος σχεδίου περιγράφει λεπτομερώς τις ευθύνες της διοίκησης, των τμημάτων και των εργαζομένων και πώς συμβάλλουν στη συνολική επιτυχία της εταιρείας. Τα επιχειρησιακά σχέδια καλύπτουν επίσης:

Στόχοι της οργάνωσης
Απαιτούμενες δραστηριότητες για την ολοκλήρωση των στόχων
Πόροι που απαιτούνται για δραστηριότητες
Απαιτήσεις προσωπικού
Προθεσμίες εφαρμογής
Διαδικασίες παρακολούθησης προόδου
Τα επιχειρησιακά σχέδια χρησιμοποιούνται επίσης για να δικαιολογήσουν την αύξηση των προϋπολογισμών λειτουργίας, που συνήθως ζητούνται σε ετήσια βάση.

Τα επιχειρηματικά σχέδια που συντάσσουμε μπορούν να καλύψουν τα περισσότερα προγράμματα ΕΣΠΑ.Η Strategia θα σας συντάξει τον σωστό τύπο επιχειρηματικού σχεδίου ώστε το επιχειρηματικό σας σχέδιο να μπορεί να σας οδηγήσει στην πορεία προς την επίτευξη του στόχου σας.

Είστε έτοιμοι να μιλήσουμε;

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα με πληροφορίες σχετικά με εσάς. Θα προσπαθήσουμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο δυνατόν!
Όλα τα πεδία απαιτούνται κατά τη συμπλήρωση αυτής της φόρμας.